Spoedgeval of pijnklacht?

Tijdens kantoortijden kunt u altijd bellen op 050-3012337. Wanneer u buiten kantoortijden dit nummer belt hoort u informatie over de spoedgevallen dienst.
Voor spoedeisende klachten op werkdagen ná 17.00 uur en in het weekend kunt u terecht bij de dienstdoende tandarts.
De dienstdoende tandarts is bereikbaar via 0900- 0608. De kosten voor dit nummer bedragen € 0,25 per minuut.

Voor de dienstwaarneming zijn we aangesloten bij Vereniging Tandartsen Noord-Groningen. Op de site van de VTNG  vindt u overige informatie met betrekking tot waarneming en aangesloten tandartspraktijken: http://vtng.nl

Dienstwaarneming:

Voor spoedeisende klachten van vrijdag 2 december tot en met donderdag 8 december, kunt u contact opnemen met tandartspraktijk Booij, Stationsweg 13, 9951 BA Winsum. Telefoon: 0595- 44 15 45.

Voor spoedeisende klachten van vrijdag 9 december tot en met donderdag 15 december, kunt u contact opnemen met tandartspraktijk Loppersum, Molenweg 2, 9919 AH Loppersum. Telefoon: 0596- 57 28 18.

Spoedklacht?

U kunt bij de spoedtandarts terecht in geval van nood. In de volgende situaties is er sprake van een spoedgeval en neemt u contact op met de dienstdoende tandarts:

• Hevige pijn
  • Een wond die niet stopt met bloeden
  • Een uitgevallen tand/kies en/of ernstig tandletsel
  • Dikke wang of kloppend gevoel

Zie ook: MET SPOED NAAR DE TANDARTS

Voor de spoedgevallendienst geldt:
– Lange wachttijden kunnen niet voorkomen worden
– Betaling ter plekke, soms contant
– Alleen voor noodhulp

Pijnklacht

Voor een pijnklacht die recent is ontstaan, kunt u ’s morgens bellen tussen 8.10 en 10.00 uur. Wij proberen u dezelfde dag nog in te plannen.

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet altijd mogelijk een afspraak te plannen bij uw behandelend tandarts. Wij proberen u van de pijn af te helpen. Toch kan het voorkomen dat u een nieuwe afspraak moet maken om de oorzaak van de klacht definitief te verhelpen.
Het is niet mogelijk een afspraak te maken voor de volgende dag. U moet dan weer opnieuw bellen met de assistente.