Spoedgeval of pijnklacht?

Tijdens openingstijden kunt u altijd bellen op 050-3012337. Wanneer u buiten onze openingstijden dit nummer belt hoort u informatie over de Tandarts Spoedpraktijk in Groningen. Voor spoedeisende klachten op werkdagen ná 17.00 uur en in het weekend en in sommige gevallen overdag, kunt u terecht bij de dienstdoende tandarts van Tandarts Spoedpraktijk Groningen. Tandarts Spoedpraktijk Groningen is bereikbaar op nummer 0900- 8602. De kosten voor dit nummer bedragen € 0,90 per gesprek.

Voor de Tandarts Spoedpraktijk geldt: – lange wachttijden kunnen niet voorkomen worden – betaling ter plekke bij voorkeur met PIN of Credit Card – de kosten variëren, afhankelijk van de behandeling, meestal tussen de €40 en €250 – alleen voor noodhulp of spoedklacht.
Op deze website vindt u alle informatie met betrekking tot de spoedwaarneming: https://tandartsspoedpraktijk.nl

Spoedklacht?

In de volgende situaties is er sprake van een spoedgeval en neemt u contact op met de dienstdoende tandarts:
* Hevige pijn
* Een wond die niet stopt met bloeden
* Een uitgevallen tand/kies en/of ernstig tandletsel
* Plotselinge dikke wang met kloppend gevoel

Pijnklacht

Voor een pijnklacht die recent is ontstaan, kunt u ’s ochtends tussen 8.10 en 10.00 uur bellen naar 050-3012337. Wij proberen u dezelfde dag nog in te plannen.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet altijd mogelijk een afspraak te plannen bij uw behandelend tandarts. Wij proberen u van de pijn af te helpen. Toch kan het voorkomen dat u een nieuwe afspraak moet maken om de oorzaak van de klacht definitief te verhelpen.
Het is niet mogelijk een afspraak te maken voor de volgende dag. We vragen u dan de volgende dag opnieuw te bellen met de assistente.