Spoedgeval

Tijdens kantoortijden kunt u altijd bellen op 050-3012337. Wanneer u buiten kantoortijden dit nummer belt hoort u informatie over de spoedgevallen dienst.
Voor spoedeisende klachten op werkdagen ná 17.00 uur en in het weekend kunt u terecht bij de dienstdoende tandarts.
De dienstdoende tandarts is bereikbaar via 0900- 0608. De kosten voor dit nummer bedragen € 0,25 per minuut.

Voor spoedeisende klachten vanaf maandag 8 maart tot en met donderdag 11 maart, kunt u contact opnemen met tandartspraktijk Bruining- Gelderblom, Sien Jensemalaan 37, 9951 NE in Winsum. Het telefoonnummer is: 0595- 441- 740.

Voor spoedeisende klachten in het weekend, vanaf vrijdag 12 maart tot en met zondag 14 maart, kunt u contact opnemen met tandartspraktijk Uithuizen, Industrieweg 4, 9981 HJ in Uithuizen. Het telefoonnummer is: 0595- 43 17 16

Voor de dienstwaarneming zijn we aangesloten bij Vereniging Tandartsen Noord-Groningen.
Op de site van de VTNG  vindt u overige informatie met betrekking tot waarneming en aangesloten tandartspraktijken: http://vtng.nl

Voor de spoedgevallendienst geldt

• Lange wachttijden kunnen niet voorkomen worden
  • Betaling ter plekke, soms contant
  • Alleen voor noodhulp

Pijnklachten

Voor pijnklachten die recent ontstaan zijn kunt u ’s morgens bellen tussen 8.00 en 10.00 uur. Wij proberen u dezelfde dag nog in te plannen.

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet altijd mogelijk een afspraak te plannen bij uw behandelend tandarts. Wij proberen u van de pijn af te helpen. Toch kan het voorkomen dat u een nieuwe afspraak moet maken om de oorzaak van de klacht definitief te verhelpen.

Het is niet mogelijk een afspraak te maken voor de volgende dag. U moet dan weer opnieuw bellen met de assistente.