Spoedgeval

Tijdens kantoortijden kunt u altijd bellen op 050-3012337. Wanneer u buiten kantoortijden dit nummer belt hoort u informatie over de spoedgevallen dienst.
Voor spoedeisende klachten op werkdagen ná 17.00 uur en in het weekend kunt u terecht bij de dienstdoende tandarts.

De dienstdoende tandarts is bereikbaar via 0900- 0608. De kosten voor dit nummer bedragen € 0,25 per minuut.

De praktijk is momenteel gesloten vanwege het coronavirus.

Voor spoedeisende klachten is de praktijk bereikbaar tussen 9.00 – 10.00 uur op telefoonnummer: 050- 301 23 37. Op werkdagen van maandag tot en met vrijdag.

Voor spoedeisende klachten in het weekend, van zaterdagdag 28 maart  en  zondag 29 maart dan kunt u contact opnemen met tandartspraktijk Loppersum, Molenweg 2, 9919 AH in Loppersum. Het telefoonnummer is: 0596- 57 28 18.

Op site de site van de VTNG  kunt u het rooster zien van de waarnemende tandarts. http://vtng.nl

Voor de spoedgevallendienst geldt

• Lange wachttijden kunnen niet voorkomen worden
  • Betaling ter plekke, soms contant
  • Alleen voor noodhulp

Voor de dienstwaarneming zijn we aangesloten bij Vereniging Tandartsen Noord-Groningen.

Pijnklachten

Voor pijnklachten die recent ontstaan zijn kunt u ’s morgens bellen tussen 08.15 en 09.00 uur. Wij proberen u dezelfde dag nog in te plannen.

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet altijd mogelijk een afspraak te plannen bij uw behandelend tandarts. Wij proberen u van de pijn af te helpen. Toch kan het voorkomen dat u een nieuwe afspraak moet maken om de oorzaak van de klacht definitief te verhelpen.

Het is niet mogelijk een afspraak te maken voor de volgende dag. U moet dan weer opnieuw bellen met de assistente.