Behandeling op afspraak

Wij voeren alleen behandelingen uit na telefonische afspraak.
Voor het maken van een afspraak, kunt u ons bereiken per telefoon 050-3012337.

Wij vragen u om op de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Komt u te laat, dan loopt u het risico dat de behandeling niet kan worden afgerond of zelfs moet worden geannuleerd als gevolg van tijdgebrek.
Uw afspraak wordt nauwkeurig gepland, maar om goede zorg te leveren is uitloop helaas niet altijd te voorkomen. De uitlooptijd kan op geen enkele manier op de tandarts of preventie assistent worden verhaald, wij vragen hiervoor uw begrip.

Afspraak afzeggen

Bent u verhinderd? Dan dient u minimaal 24 uur van tevoren uw afspraak af te zeggen.

Afspraken die niet op tijd afgezegd worden brengen wij in rekening. De tandarts of preventie assistent mag dit doen, omdat er tijd voor u gereserveerd is. Deze tijd kan niet meer ingevuld worden door een andere patiënt. De kosten hangen onder andere af van de tijd die voor u in de agenda is vrijgehouden en worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar. De kosten worden, zonder uitzondering en ongeacht de reden, conform de landelijke richtlijnen in rekening gebracht. De NZA heeft hiervoor richtlijnen opgesteld. De declaratiecode C90 ‘niet nagekomen afspraak’ mag gehanteerd worden als een afspraak niet minimaal 24 uur van te voren is afgezegd.

Bij herhaaldelijk afzeggen zonder bericht gaat de tandarts of de praktijkmanager met u in gesprek over uw motivatie om ingeschreven te blijven staan als patiënt.

Nieuwe patiënten

De praktijk heeft de laatste jaren te maken gehad met een sterke groei. Wij kunnen dan ook op dit moment geen nieuwe patiënten aannemen.

De wachtlijst is in 2020 gesloten, er kunnen geen nieuwe aanmeldingen gedaan worden.
Wanneer er in de toekomst weer ruimte is voor nieuwe patiënten communiceren wij dit via de website.