U mag van ons verwachten dat wij ten alle tijden gedegen vakmanschap en zorgvuldigheid aan de dag leggen tijdens behandelingen. Een professionele omgang met de patiënten is hierbij vanzelfsprekend.

Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent. Bent u ontevreden over de kwaliteit, of was de manier van omgang minder dan professioneel? Is er iets in de praktijkorganisatie dat volgens u niet door de beugel kan?

Maak het aan ons bekend. Door uw klacht kenbaar te maken, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Meld het meteen aan de betrokken persoon of vraag een gesprek aan om het een en ander door te spreken. Vindt u dat lastig, kunt altijd een mailtje sturen via het contactformulier.

Komen wij ondanks wederzijdse goede bedoelingen er niet uit, is er de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenprocedure te starten via de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT). Meer informatie vindt u via de onderstaande link:

https://www.ant-online.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/